BMW L7


BMW modyfikowało bardzo często modele, które cieszyły się dużą popularnością i sympatią klientów, aby sprzedawać wersje limitowane. Tak też było w przypadku L7, które jest wersją long kultowego modelu E38 (siódemki). Produkcja całej serii trwała od 1994 do 2001 roku. Krytycy motoryzacyjni uważają, że L7 było ekskluzywną wersją limuzyny, nie tylko w ofercie BMW, ale obecnie na rynku.

To ten model był motorem napędowym do uruchomienia produkcji Maybacha. Co ciekawego możemy jednak powiedzieć o wersji long BMW? Przede wszystkim o nakładzie produkcji, było ich zaledwie 899 sztuk, tym samym obecnie takie modele można kupić na giełdzie klasyków nawet za 100 tysięcy złotych. Świetny komfort jazdy, bardzo dużo miejsca dla każdego podróżującego, a także te silniki – w E38 long montowane było V12 o mocy 325 koni.

Taka wersja była też droższa w salonie (nawet czterokrotnie) od standardowej wersji E38.

  Infolinia:

  32 706 10 18