Opony>Dobór opon samochodowych>Opony do Toyota>Opony do Toyota Mark II>2004>Opony do Toyota Mark II 2.5 VVT-i Turbo

Opony do Toyota Mark II 2.5 VVT-i Turbo 2004

opony do Toyota Mark II

Rozmiary opon do Toyota Mark II


Specyfikacja modelu:

  • Generacja: 2002 -2004
  • Oznaczenie silnika: 2.5 VVT-i Turbo
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Moc silnika: 276 KM | 206 kW | 280 PS
  • Średnica otworu centralnego: 60.1 mm
  • Ilość otworów: 5
  • Ilość i rozstaw śrub montażowych: 5x114.3
  • Średnica rozstawu śrub: 114.3 mm
  • Rodzaj blokady: Lug nuts
  • Rodzaj gwintu: M12 x 1.5
Toyota Mark II 2.5 VVT-i Turbo 2004

Poniżej prezentujemy rozmiary opon do samochodu Toyota Mark II 2.5 VVT-i Turbo z rocznika 2004. Niektóre samochody mają inne opony na różnych osiach. Dlatego tabela jest podzielona na opony przednie i opony tylnie aby ułatwić państwu wyszukiwanie.


Kliknij poniżej w interesujący cię rozmiar opony aby przejść do oferty opon dla twojego samochodu.

Rozmiary opon seryjnych:
Opony przód do Toyota Mark II Opony tył do Toyota Mark II Felga przednia Felga tylnia
opony 215/45ZR17 opony 225/45ZR17 7JJx17 ET50 7.5JJx17 ET50
Rozmiary opcjonalne:
Opony przód do Toyota Mark II Opony tył do Toyota Mark II Felga przednia Felga tylnia

Samochód Toyota Mark II z rocznika 2004 występuje również w wersjach silnika:
Toyota Mark II 2.0 VVT-i 2004 Toyota Mark II 2.0 VVT-i 2004 Toyota Mark II 2.5 VVT-i 2004 Toyota Mark II 2.5 VVT-i 2004

  Infolinia:

  32 706 10 18


Ustawienia

W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Analityka

Pliki cookie umożliwiają gromadzenie anonimowych informacji dotyczących aktywności użytkowników na stronie, co przekłada się na możliwość ciągłego doskonalenia naszego serwisu i sprawienia, że korzystanie z niego staje się bardziej intuicyjne.

Marketing

Analizujemy Twoje przeglądane treści i zakupy na naszej stronie, aby lepiej dostosować wyświetlane reklamy do Twoich zainteresowań. Dzięki temu prezentujemy Ci reklamy, które są bardziej przydatne i interesujące z Twojej perspektywy.